16 Nisan 2010 Cuma

Gün Destek Günü


Takımımızın iyi gününde buradaydık kötü gününde çekip gitmek bizim taraftarımıza yakışan bir hadise değil. Evet kabul ediyoruz sezon başında çok büyük ümitlerle başladık, büyük transferler yaptık, ancak o zamanda dediğim gibi bu beklenti bizi büyük uçurumlara götürebilir. Ve evet tahmin ettiğim oldu. Takım olamadık, futbolcular ruhunu yansıtamadı ve şampiyonluk şansı çok azaldı.

Bu sezon gerçekten hiç beklenmedik puanlar verdik ancak ben hala ümitliyim. Evet biliyorum tüm maçları kazansak dahi 72 Puanla şampiyonluk çok zor. Peki niye olmasın ? Şidm Fenerbahçe'nin Beşiktaş maçı çok önemli ayrıa maçları bizden daha zorlu. Peki kazanır mı ? Evet kazanaibilir, kazanırsa elden birşey gelmez. Ancak ben ümitliyim ki Fenerbahçe bu maçlardan puan kaybedecek.

Yarışta Beşiktaş'ı görmüyorum keşke olsalarda Fenerbahçe yerine onlar şampiyon olsa ancak çok ama çok zor.

Bursa için ayrı bir parantez lazım. Bir Belediye maçlarını izledim bir Antalya maçlarını izledim bir Gençlerbirliği maçlarını izledim resmen ayakları titriyor yani bu baskıyı artık kaldırmaları imkansız. Bugünde Antep'e puan kaybettikleri ande herşey biter.

Evet hala işimiz çok zor ancak hiç maç kaybetmeden önümüzdeki tüm maçları kazanma zamanıdır. Olmayacak birşey de değildir. Bizim maçlarımız hepsinden daha kolay. Son olarakta kalan maçları verip olacakları bekleyelim.

1)Bursaspor
Gaziantepspor (E)
Galatasaray (D)
Kayserispor (E)
Ankaraspor (Bay)
Beşiktaş (E)

2)Fenerbahçe
Beşiktaş (E)
Kasımpaşa (D)
Eskişehirspor (E)
Ankaragücü (D)
Trabzonspor (E)

3)GALATASARAY
Manisaspor (D)
Bursaspor (E)
İstanbul B.B (D)
Antalyaspor (E)
Gençlerbirliği (D)

4)Beşiktaş
Fenerbahçe (D)
Sivasspor (E)
Diyarbakırspor (D)
Manisaspor (E)
Bursaspor (D)

Hiç yorum yok:

Haberi Paylaş

Bookmark and Share